Agnieszka Turowska w BTL Point Group

Agnieszka Turowska dołączyła do zespołu agencji BTL Point Group. Objęła stanowisko Account Managera. 

Turowska zaczynała karierę w firmie Imagedoc, później przez kilka lat zarządzała projektami z zakresu ATL i BTL w agencji  reklamowej VA Strategic Communications. Odpowiadała m.in. za takich klientów jak: Bosch, Bank DnB NORD,  prowadziła kampanie produktowe i wizerunkowe  dla marek Wyborowa i Commercial Union (Aviva),  nadzorowała szereg promocji konsumenckich dla Danone, Polsnack, Bongrain Polska. Ostatnio pracowała w McCann Worldgroup Polska, gdzie  odpowiedzialna była za markę MasterCard PayPass. Zajmowała się m.in. koordynacją działań, przygotowaniem materiałów oraz promowaniem marki na znanych polskich festiwalach: Heineken Open’er Festival, Coke Live Music Festival oraz Era Nowe Horyzonty.

W BTL Point Group prowadzi projekty z zakresu ATL i BTL dla kluczowego klienta agencji.

To kolejna osoba, która dołącza do agencji BTL Point Group. Od stycznia dla Point Group pracuje także copywriter Natalia Sperkowska. „Zmieniamy się, rozwijamy i szukamy doświadczonych osób do Działu Client Service, który jest dzielony na teamy menedżerskie odpowiedzialne za kluczowe obszary działalności agencji. Chcemy znacznie podnieść poziom obsługi klienta i budować długotrwałe relacje z naszymi partnerami biznesowymi” – mówi Łukasz Janowski, Client Service Director BTL Point Group.

 *****

BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM), wydawcy m.in. tygodnika WPROST, miesięczników FILM i „Machina” oraz magazynu studenckiego „?dlaczego”. Dzięki strukturze holdingu agencja może oferować unikalne rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów grupy. Agencja pracuje i pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, TEVA, TP, Vistula, Żywiec.